Двигатели серии EW 1.6 THP

Двигатели серии EW 1.6 THP

1.6 THP — спільна розробка PSA з BMW. Він завойовував нагороду «Двигун року» в категорії від 1.4 до 1.8 літрів вісім разів поспіль (з 2007 по 2014 рік). Тож не дивно, адже на момент дебюту в 2006 році — це був один з найбільш ефективних бензинових двигунів.

Двоступенева турбіна, регульовані фази газорозподілу, безпосереднє уприскування і «розумний» насос системи охолодження. Висока потужність (від 150 до 200 к.с.) була отримана з невеликого обсягу, і двигун пропонував хороше співвідношення продуктивності до середнього витраті палива.

Незабаром з’ясувалося, що 1.6 HTP має не тільки плюси, а й недоліки. Число відмов почала зростати. Найбільш поширеною проблемою було розтягнення ланцюга ГРМ (вартість заміни близько 30 000 рублів). Дефект особливо масово спостерігався до 2009-2010 року іноді ще при пробігу, що не перевищує 40 000 км.

Якщо ж мотор починав працювати нерівномірно, і спалахував індикатор «chek engine», то слід підозрювати знос підшипників розподільного вала. Це наслідок експлуатації при занадто низькому рівні моторного масла. Причому це не випадковість, так як, на жаль, двигун ТНР споживає надмірну кількість мастила. В результаті доводилося міняти головку блоку (майже 160 000 рублів) і розподільні вали (50 000 рублів за два вала).

Підвести могла електроніка управління і система зміни фаз газорозподілу. Відомі випадки розтріскування як впускного, так і випускного колектора.

Чи не занадто довговічна і турбіна. Після невеликого пробігу ушкоджувалася крильчатка, і виявлялися тріщини на корпусі турбокомпресора. Відзначалися випадки витоків масла і антифризу.

Найбільш високий ризик виникнення несправностей спостерігався серед моторів початкового періоду виробництва (2006-2012 роки). Пізніші двигуни в плані надійності стали трохи краще.

переваги:

— висока потужність;

— хороша тяга;

— хороше співвідношення продуктивності до витрати палива.

недоліки:

— розтягнення ланцюга ГРМ;

— знос распредвала;

— пошкодження турбіни;

— витоку антифризу і масла.

застосування:

— Citroen C4 I і II;

— Citroen C4 Picasso I і II;

— Citroen C5 II;

— Citroen DS 3, DS 4, DS 5.