Діагностика Mercedes Київ
Німецький автовиробник Mercedes-Benz, що у складі концерну Daimler AG, випускає легкові машини преміум-класу, комерційні автомобілі та автобуси. Головний офіс організації розташований у Штутгарті. Історія найстарішої автомобільної марки Мерседес складається з історій двох відомих компаній (Даймлер-Моторен-Гезелльшафт і Бенц), які розвивалися самостійно до 1926 року, поки не злилися в єдиний концерн.
Сучасні транспортні засоби не можуть обійтися без електронних компонентів, які, наскільки б не були досконалі, схильні іноді виходити з ладу, вносячи в звичне життя неабияку частку труднощів по відновленню автомобіля. Щоб уникнути подібних проблем, існує вкрай важлива процедура – діагностика, яка допоможе виявити несправність Mercedes на початковому етапі та запобігатиме розвитку до поломки вузла транспортного засобу. Для проведення якісного тестування систем потрібне гарне обладнання. Ми пропонуємо весь спектр пристроїв, від сканером початкового рівня, що проводять операції з протоколу OBDII, до складних комплексів із функціоналом офіційного дилера. Перші пристрої ідеально підійдуть для виявлення можливих проблем, а другі ідеально впишуться в діагностичний комплекс будь-якого автомобільного сервісу.
У жодному разі якщо у Вас з’явилась підозра, що з автомобілем щось не так майстри СК Автогруп проведуть діагностику Mercedes авто і якщо знайдуть поломку — відремонтують її.
Історія Mercedes-Benz
Німецька фірма Daimler-Motoren-Gesselschaft, яка виробляє легкові автомобілі Mercedes, була заснована в 1901 році Готтлібом Даймлером — легендарним автором першого у світі чотириколісного авто з бензиновим мотором. Будувати цей автомобіль Готтлібу Даймлер допомагав відомий конструктор Вільгельм Майбах. Незважаючи на низку недоліків, цей почин активно підтримував консул Австро-Угорської імперії Еміль Еллінек, на честь дочки якого і була названа перша модель Mercedes-35P5. Технічні характеристики Mercedes-35P5 дозволяли машині розвивати швидкість до 90 км на годину, що на ті часи вважалося вражаючим показником.
У перші роки свого існування Daimler-Motoren-Gessellschaft будувала не тільки машини, але й займалася розробкою двигунів для літаків та кораблів, з чим пов’язана поява логотипу Мерседеса у вигляді трипроменевої зірки. Така фігура символізує успіх німецької компанії і на суші, і у повітрі, і у воді.
Після об’єднання з іншою автомобілебудівною компанією Benz у 1926 році ця зірка стала оточеною лавровим вінком у формі кільця, що відображало перемоги фірми Benz на арені автоспорту. Новий концерн Daimler-Benz очолив Фердинанд Порше, який суттєво оновив модельний ряд Mercedes. Саме він запустив «компресорну» серію К, до якої увійшла така знаменита модель, як Mercedes 24/110/160 PS із шестициліндровим двигуном. Машина, оснащена 6.3-літровим мотором, розганялася до фантастичної на ті часи швидкості 145 км на годину, за що її прозвали «смертельною пасткою».
Ганс Нібель, який змінив Фердинанда Порше у 1928 році, взяв активну участь у розробці таких машин, як Manheim-370 та Nurburg-500. У 1930 році під його керівництвом на авторинку був представлений Mercedes-Benz 770 з потужним 200-сильним двигуном, робочий об’єм якого склав 7.6 л. Крім того, автомобіль був обладнаний нагнітачем. У 30-ті роки були представлені публіці легкові автомобілі Mercedes-200 та спорткари Mercedes-380, на базі яких трохи пізніше було побудовано «компресорні» моделі Mercedes-Benz-540K.
У 1935 році на посаді головного конструктора опинився Макс Зайлер — творець першого у світі серійного легкового автомобіля з дизельною силовою установкою Mercedes-260D. У період його управління були збудовані машини, які активно використовувалися лідерами нацистського руху. Йдеться про Mercedes-770, оснащену рамою з балок овального перерізу, із пружинною задньою підвіскою.
Під час Другої Світової війни німецький концерн робив не лише легкові автомобілі Мерседес, а й вантажівки. Військові дії завдали великої шкоди основним заводам компанії, діяльність яких змогла відновитися лише через рік після закінчення війни.
Однією з перших повоєнних розробок компанії була модель Mercedes-180, сконструйована в 1953 з несучим кузовом понтонного типу. Через три роки світло побачило спортивне купе Mercedes-300SL Gullwing з незвичайними дверима форми крила чайки, яке на той момент не мало аналогів у світі.
Наприкінці 50-х серійне виробництво Mercedes-Benz оновилося за рахунок двигунів Роберта Боша з механічною системою паливного упорскування. Однією з перших моделей з таким новаторством виявилася Mercedes-Benz 220 SE.
Останні досягнення автомобілебудування тих років втілилися в новому сімействі автомобілів середнього класу, яке було запропоновано покупцям у 1959 році. Моделі Mercedes-220, 220S, 220SE демонстрували найвищий технічний рівень виконання: просторий багажний відсік, абсолютно незалежна підвіска для всіх коліс, стильний кузов із вертикальними блоками фар радували шанувальників німецької марки.
Представницький клас у лінійці «Мерседес» був представлений трохи пізніше – у 1963 році з виходом моделі Mercedes-600. Автомобіль одразу став претендентом на звання найкращого на планеті за справжній комфорт та престиж. Він оснащувався 6.3-літровим двигуном потужністю 250 кінських сил та чотириступінчастим «автоматом». Приємним доповненням до розробок стала зручна підвіска коліс на пневмоелементах. Довжина кузова представницького автомобіля складала понад шість метрів.
На зміну спортивним моделям приходили скромніші, наприклад, Mercedes-Benz 230 SL, відомий у народі як «пагода» через оригінальну форму даху із середньою частиною трохи нижче боковин. Якщо десять років тому німецька марка зуміла міцно влаштуватися на авторинку повоєнної Європи, то вже до кінця 60-х про «Мерседес» говорив увесь світ. Зовсім інший масштаб виробництва дав старту і новим стандартам стайлінгу, який зробив легкові автомобілі Mercedes ще елегантнішими.
Першою новинкою 70-х, яка змінила «Пагоду», стала модель Mercedes SL R107, яка успішно захопила американський ринок і проіснувала на ньому цілих 18 років.
Нафтова криза 1973 несприятливо позначилася на продажах автомобілів, але компанія зуміла вийти зі скрутного становища, запустивши серію W114/W115 з більш економічними двигунами. Покупці бажали не тільки розкоші та зручності, а й надійності. В результаті на тлі конкурентів, що розорилися, марка «Мерседес» утрималася на плаву.
На початку 80-х у лінійці «Мерседес» з’явився легендарний Gelandewagen — повнопривідний позашляховик серії 460, який славився своєю високою прохідністю та надійністю. Перший такий автомобіль був зроблений на замовлення іранського шаха Мохаммед Реза Пехлеві, акціонера Daimler-Benz.
У 1984 році став випускатися принципово новий ряд седанів бізнес-класу — Mercedes W124, який вкотре показав можливість створення стильних та сучасних автомобілів із міцним кузовом. У сімействі W124 були втілені передові розробки того часу. Пластиковий молдинг для спрямування повітря під машину покращив аеродинаміку машини. Паливна витрата була знижена, як і рівень шуму від зустрічного потоку повітря.
1990 року вийшла новинка, яка і на сьогоднішній день має чимало шанувальників – Мерседес 124 серії 500Є. Оснащений п’ятилітровою V-подібною «вісімкою» потужністю 326 кінських сил, цей Мерседес має конструктивні відмінності від звичайних W124 — недарма його називають «вовком у овечій шкурі». Легендарний «дзига», зібраний на заводі Porsche, отримав задню підвіску з гідропневматичним регулюванням рівня, збільшений вдвічі каталізатор, електронну систему впорскування LH-Jetronic замість традиційної системи KE-Jetronic. Зовнішні відмінності «дзиги» від інших «мерседесів» 124 серії складаються в розширених колісних арках і наявності додаткових протитуманок внизу переднього бампера.
Mercedes W124 500E набув широкого поширення в країнах СНД і велике визнання у колах шоу-бізнесу та мафіозі. Серед знаменитих власників моделі – режисер Микита Міхалков, музиканти Юрій Лоза, Дмитро Маліков, політик Геннадій Зюганов. «Дзиґа» – справжня легенда 90-х – був зображений у багатосерійному фільмі «Бригада».
До початку нового тисячоліття модельний ряд Mercedes був розширений вдвічі: замість п’яти класів автомобілів (які були у 1993 році) стало десять. У 2005 році були запущені нові моделі S- та CL-класів, які продемонстрували новий стиль марки з елементами ретро. Напхані новітніми технологіями, S65 CL65 AMG з потужним V12 під капотом стали флагманами серії замість 600-х моделей.
Через оновлення пройшов також і С-клас: у 2007 році відбулася прем’єра нового Mercedes W204 у кузові седан та універсал із трьома лініями виконання.
У 2008 році модельний ряд Mercedes поповнився CLC-класом (Comfort-Leicht-Coupe — у перекладі «легке комфортне купе»).
У першому десятилітті XXI століття до лінійки «Мерседеса» увійшли позашляховики GL- та GLK-класу (Gelandewagen-Leicht-Kurz – у перекладі «укорочений легкий позашляховик»).
Нове сімейство Е-класу W212, запущене на початку 2009 року, має величезні успіхи за економічними та екологічними показниками. Замість бензинових двигунів з нагнітачами — двигуни з новим типом безпосереднього впорскування CGI з подвійним турбонаддувом.
Зараз німецька марка Mercedes-Benz асоціюється у покупця з надійністю, високою якістю виконання та багатою історією.
Модельний ряд Мерседес
Модельний ряд Mercedes-Benz включає компактні машинки малого середнього класу, серйозні седани бізнес-класу, представницький сегмент, позашляховики, купе, кабріолети, родстери та мінівени.
Вартість Мерседес
Вартість Mercedes-Benz залежить від того, до якого класу належить вибраний автомобіль. Найдешевші – п’ятидверки А-класу. Вартість «Мерседеса» середнього класу варіюється від двох мільйонів до чотирьох. Бізнес-клас сягає шести мільйонів, представницький – до дванадцяти. Одна з найдорожчих моделей – купе Mercedes-Benz AMG GT вартістю понад 12 мільйонів.