Зняття ременя Ремінь приводу ГРМ Mitsubishi L200 на СТО в Києві
1.Вивесіте передню частину автомобіля і встановите опорні стійки.
2. Зніміть: Нижню захист дви гатель. Ремінь приводу компресора кондиціонера. Додатковий приводний ремінь.
3. Зафіксуйте натяжітель додаткового приводного ременя відповідним штифтом.
4. Зніміть: Болт шківа колінчастого вала (1). Використовуйте специнструмент №МВ991800 і МВ992100. Шків колінчастого вала (2). Використовуйте специнструмент № МВ992099 і МВ992100. Повітропровід повітряного фільтра. Верхню кришку двигуна. Нижній дифузор радіатора. Вентилятор системи охолодження і муфту. Шків насоса охолоджуючої рідини. Верхню кришку ременя приводу ГРМ (3). Натягувач додаткового приводного ременя Нижню кришку ременя приводу ГРМ (4).
5. Проверните колінчастий вал за годинниковою стрілкою до ВМТ такту стиснення поршня першого циліндра.
6. Переконайтеся, що установчі позначки суміщені (Б). (6) і (7).
7. Зніміть: Автоматичний натягувач. Ролик натяжителя і важіль. Ремінь приводу ГРМ. Примітка: якщо ремінь буде використаний повторно, позначте крейдою напрямок обертання на ремені.
Установка ременя на ГРМ Mitsubishi L200 СТО Київ
Схема ГРМ установки міток на Mitsubihi L 200. Замiна пасіка ГРМ на Мiтсубiсi Л 200 на сервiсi
1.Перевірте плавність роботи ролика натяжителя і напрямних роликів. Замініть при необхідності.
2. Перевірте корпус натяжителя на відсутність витоку або пошкодження. Замініть при необхідності.
3. Переконайтеся, що виліт штока становить 14.6 мм (8). Замініть при необхідності,
4. Утопите шток автоматичного натяжителя, надавав їм на плоску поверхню із зусиллям 10-20 кг, Шток повинен переміститися менш, ніж на 1,0 мм. Замініть при необхідності.
5 Повільно втопите шток в корпус натяжителя до суміщення отворів (9). Використовуйте прес.
6. Вставте відповідний штифт в корпус автоматичного натяжителя для фіксації штока.
7. Встановіть: Автоматичний натягувач. Момент затягування: 20-26 Нм. Ролик натяжителя і важіль. Момент затягування: 42-54 Нм.
8. Переконайтеся, що установчі позначки суміщені (5), (6) і (7).
9. Одягніть ремінь проти годинникової стрілки, починаючи з зірочки колінчастого вала.
10. Переконайтеся, що провідна галузь ременя натягнута між зірочками. Примітка: при використанні старого ременя, зверніть увагу на мітки напрямку обертання і мітки установки на ремені.
11. Переконайтеся, що установчі позначки суміщені (5). (6) і (7).
12. Вийміть штифт і дозвольте натягувачем спрацювати.
13. Повільно проверніть колінчастий вал на два оберти за годинниковою стрілкою до ВМТ поршня першого циліндра.
14. Переконайтеся, що установчі позначки суміщені (5). (6) і (7).
15. Переконайтеся, що виліт штока становить 2,3-7,6 мм.
16. Якщо установчі позначки не поєднані або виліт штока не відповідає нормі, повторіть процедури установки і натягу.
17. Встановіть деталі в порядку, зворотному зняттю.
18. Утримуйте шків колінчастого вала (2). Використовуйте специнструмент №МВ991800 і МВ992100.
19. Затягніть болт шківа колінчастого вала (1) наступним чином: Момент затяжки: 265 Нм. Повністю звільніть болт шківа колінчастого вала. Момент затягування: 275 Нм.