loader image
Типові проблеми та хвороби Mercedes-Benz-Gelandewagen

Типові проблеми та хвороби Mercedes-Benz-Gelandewagen

Ремонт Mercedes-Benz-Gelandewagen Київ

Незважаючи на те, що Gelandewagen вважається дуже надійною і міцною машиною з хорошими позашляховими якостями, він все ж таки має ряд типових проблем, з якими стикається більша частина власників.

По-перше, найчастіше трапляються проблеми з електрикою, причому, чим новий автомобіль, тим більше в ньому електронного обладнання, яке і виходить з ладу. Це може бути проста поломка електричних склопідйомників або складніша відмова блоку управління допоміжними електронними системами, наприклад ESP (система курсової стабілізації). Трапляються проблеми з мультимедійною системою або CD-чейнджером.

По-друге, не рідко можна зустріти власників, що нарікають на корозію кузова. Тут варто відзначити, що німецький джип має хороший товстий метал і в основному корозії схильні в першу чергу биті екземпляри або навіть авто, що побували в невеликій ДТП і пошкодили заводське лакофарбове покриття. Вогнища корозії в основному зустрічаються навколо лобового скла та на верхній частині задніх дверей під звисом даху.

По-третє, не найкраща думка складається про шумо- та віброізоляцію кузова автомобіля, хоча тут все залежить від року випуску. Різного роду вібраціями позашляховик докучає через свої конструктивні особливості, наприклад, через те, що він має цілих три кардани і «роздатку».

По-четверте, дизельні мотори G-класу уславилися досить ніжними і примхливими. Це не стосується старих атмосферних двигунів і турбованих дизелів середини 90-х років, а зачіпає мотори сімейства CDI. Вимогливі до якості палива і ті силові агрегати, що люблять свіже масло, рідко прощають помилки своїм господарям. Особливо погану славу заслужив 4,0-літровий восьмициліндровий турбодизель, що встановлювався на версію G400 CDI. Крім своєї «шпаркості» цей двигун має складну конструкцію, що робить його ремонт вкрай трудомісткою процедурою.

По-п’яте, не позбавлені типових «болячок» та бензинові моделі. Восьмициліндровим моторам властиві різного роду течі, тоді як V-подібна «шістка» об’ємом 3,2 літра вже після пробігу в 100 тисяч кілометрів може засмутити поганою тягою в середньому діапазоні обертів, спричиненої поганим приляганням клапанів. Через наше паливо також доводиться частіше міняти свічки запалювання та прочищати форсунки.

По-шосте, головним болем для власників Mercedes-Benz G-Class є деякі види автоматичної коробки. Нарікань по старому чотириступінчастому «автомату» зазвичай немає, він є цілком надійним, чого не можна сказати про пізніші 5- і 7-ступінчасті трансмісії. Тим не менш, проблеми найчастіше зустрічаються на автомобілях з неабияким пробігом, на яких любили покласти педаль у підлогу і при цьому не німецькою ставиться до обслуговування своєї машини. На нових коробках найбільш поширені «глюки» блоку керування.

По-сьоме, у підвісці на роль слабкого місця претендують лише задні пружини, що лопаються у любителів їзди бордюрами. Опорна чашка згодом може прогнити і виникне крен однією сторону. В цілому ж підвіска вважається найнадійнішим і довговічнішим вузлом у машині, яка при правильній експлуатації прослужить дуже довго.

По-восьме, деякі модифікації можуть мати заводський шлюб у ущільнювачах люка в даху, що загрожує попаданням води до салону розкішного німецького джипа. По-дев’яте, лобове скло через свій невеликий кут нахилу дуже добре ловить каміння і ті кому, часто доводиться їхати поганими дорогами, найчастіше отримують сколи або навіть тріщини.

У жодному разі якщо у Вас з’явилась підозра, що з автомобілем щось не так майстри СК Автогруп проведуть діагностику Mercedes-Benz-Gelandewagen авто і якщо знайдуть поломку — відремонтують її.