Ремонт двигуна. Двигун зняти-установити

Двигун кожної машини не вічний, він, як то кажуть, є ‘серцем’ Вашого авто, і поступово ‘старіє’ і починає хандрити. Неминуче настає час, коли з’являється підвищена галасливість, стуки, різке збільшення витрати масла з характерним сизим димом вихлопу, нестійкою роботою і поганим запуском.

Час ремонту двигунів залежить від багатьох факторів, але в основному, від пробігу Вашого автомобіля. У більшості машин цей час залежить від надійності конструкції двигуна і умов його експлуатації. Пробіг автомобілів вітчизняного виробництва, в середньому, становить 150 тисяч кілометрів, а у більшості іномарок, він складаємо 250 тисяч кілометрів і більше. Професійний ремонт двігетелей дуже дорогий з складний! Перш ніж затівати ремонт двігетелей, подивіться на ціни двигунів з малим пробігом, які можна замовити або купити на розбиранні.

Природно так само відчутно на роботу двигуна позначаються умови його експлуатації. У тих місцях, де панує жаркий клімат, воно може скоротитися мало не вдвічі, а при спокійній їзді по хорошим догогам цей час значно збільшується в порівнянні з міською експлуатацією. Крім того, на терміні служби мотора дуже сильно позначається якість збірки і своєчасність технічного обслуговування двигуна. Застосування невідповідних масел і неякісних фільтрів ‘вбиває’ ваш автомобіль. Ні в якому разі не слід економити на автомобільному маслі, в кінцевому підсумку це може призвести до псування двигуна навіть на новому авто.

Коли мотор вже, що називається, на ладан дихає, виникає питання: ремонтувати двигун або міняти його? Звичайно новий двигун буде служити долше ніж відремонтований, та й часу на його заміну буде потрібно менше – один, максимум два дні. Звичайно заміна двигуна на новий не так проста, як може здатися на перший погляд. Заміна двигуна на новий вдвічі дорожче ремонту старих двигунів і супроводжується клопотами по оформленню документів в ДАІ. Так само слід зазначити, що двигун після нашого ‘вітчизняного’ ремонту зазвичай ходить помітно менше, ніж зійшов із заводського конвеєра. Все це виходить через невідповідність умов роботи і технологій з тими, що давно відпрацьовані в західних країнах. Але золота середина є, при якій якість і ціна збалансовані. Вам потрібно пошукати невеликі спеціалізовані станції де роблять ремонт двигунів.

Відрізнити їх можна так: там не беруться за все що завгодно і не стануть збирати двигун поруч з місцем, де ремонтують ходову частину і на всі боки летить бруд і пил. При ремонті вашого двигуна слід простежити за якістю використовувані при ремонт запчастин, якщо звичайно ви хочете якісний ремонт, в іншому випадку Ви витратите і свого часу і свої гроші даремно. Дуже важливо, щоб запчастини для ремонту двигунів змінювалися не вибірково !!! В порядок повинні бути приведені всі зношені вузли і деталі, щоб потім вони не осніжалі ресурсу і надійності двигуна. Запчастини вітчизняного автопрому для ремонту двигунів, як показує життя, можуть виявитися низької якості або по-простому підробкою під імпортний бренд. Тому, без досвіду робити таку покупку не варто, тим більше у місцевих торгашів, краще надати цю справу тим, хто буде ремонтувати ваш двигун. Вам потрібно уточнити, які запчастини будуть використані і де вони будуть купуватися.

Поважають себе майстерні ніколи не вимагатимуть від своїх клієнтів самостійно знайти запчастина, у них є свої надійні і перевірені постачальники

Тепер розглянемо ремонт двигунів іномарок. При ремонті двигунів міняти треба все що належить. Такий підхід на Заході називають професійним, і такий ремонт може ‘потягнути кишеню’ навіть заможної людини. Багато людей з метою економії намагаються обмежити перелік запасних частин, а малоізношенние вузли відремонтувати або залишити взагалі. Ремонт двигунів дуже вигідний автосервісам, і вони всіма правдами і неправдами будуть вмовляти Вас зробити ремонт мотора і навіть обіцяють дати гарантію на ремонт двигуна у себе. Але практика показує що часто набагато вигідніше замінити несправний двигун свого автомобіля на інший, наприклад привезений з Японії, ніж займатися ремонтом свого двигуна і його відновленням. Вибір між заміною мотора і його ремонтом найкраще доручити хорошим фахівцям, яким ви довіряєте, і котрі володіють відповідними інструментами, літературою і кваліфікацією. Так само у них повинен бути і термін гарантії на ремонт. Не факт що відремонтований двигун пройде без проблем весь обіцяний сервісом термін і з ним не почнуться проблеми, тому що зробити ремонт двигуна добре – це довго і дорого.

Джерело: http://www.clubmitsubishi.ru/

Мотор – це система, яка перетворює енергію в механічну роботу і приводить у рух автомобіль. Залежно від різновиду перетворюється енергії двигун може бути електричним, внутрішнього згоряння, комбінованим. Залежно від застосовуваного сировини виділяють агрегати бензинові, дизельні, газ

Mitsubishi двигуни 4М40 і 4D56, Пристрій, технічне обслуговування та ремонт

 

Mitsubishi двигуни 4М40 і 4D56, Пристрій, технічне обслуговування та ремонт

Рік випуску: 2007
Жанр: Пристрій, технічне обслуговування та ремонт
Видавництво: Автонавігатор
ISBN: 5-88850-114-X
Формат: PDF
Кількість сторінок: 144
Якість: Відскановані сторінки
Мова авто-книги: Російська
Опис: Mitsubishi двигуни 4М40 і 4D56, Пристрій, технічне обслуговування та ремонт. Двигуни встановлювалися на PAJERO, STRADA (L200), CANTER, DELICA STAR WAGON (L300), DELICA SPACE GEAR (L400), CHALLENGER (PAJERO SPORT)
Знайдено на просторах інтернету і викладено у вигляді “як є”.

Читати або Завантажити

Керівництво по ремонту Mitsubishi Pajero Sport

Керівництво по ремонту Mitsubishi Pajero Sport з 2008 року випуску

Керівництво по ремонту Mitsubishi Pajero Sport з 2008 року випуску, обладнаних бензиновим 6В31 (3,0 л) і дизельними 4D56 (2,5 л DI-D) і 4M41 (3,2 л DI-D) двигунами.

Read more

Електрика Mitsubishi L200 (Схеми)

Електричні схеми з налаштування Mitsubishi L200

Е-01 (6-В) Привід ліфта передньої правої двері
Е-02 (7) Привід регулювання правого зовнішнього дзеркала заднього виду
Е-03 (14) Головний перемикач електростеклопод’енміков
Е-04 (6-В) Привід замка передніх правих дверей
Е-05 (6-В) Привід ліфта задніх правих дверей
Е-06 (8) Локальний перемикач ліфта задніх правих дверей
Е-07 (6-В) Привід замку задніх правих дверей
Е-08 (2) Лампа подсветскі задніх правих дверей
Е-09 (2) Динамік задніх правих дверей
Е-10 (2) Лампа підсвічування передньої правої двері
Е-11 (2) Динамік передньої правої двері
Е-12 (6-В) Привід замку задніх лівих дверей
Е-13 (8) Локальний перемикач ліфта задніх лівих дверей
Е-14 (6-В) Привід ліфта задніх лівих дверей
Е-15 (6-В) Привід замка передньої лівої двері
Е-16 (8) Локальний перемикач ліфта передньої лівої двері
Е-17 (7) Привід регулювання лівого зовнішнього дзеркала заднього виду
Е-18 (6-В) Привід ліфта передньої лівої двері
Е-19 (2) Динамік передньої лівої двері
Е-20 (2) Лампа підсвічування передньої лівої двері
Е-22 (2) Динамік задніх лівих дверей
Е-23 (2) Лампа підсвічування задніх лівих дверей
Е-24 (2-В) Лівий низькочастотний динамік
Е-25 (2-В) Правий низькочастотний динамік

Інструкція по ремонту Mitsubishi L200

Скидання помилок Renault

В середньому, тривалість цього інтервалу на Renault Megane становить для бензинових двигунів 15 км пробігу, і 30 км для дизельних. Як зняти панель приладів на Renault Logan: У Renault Megane 2 покажчики поворотів розташовані в передніх і задніх фарах, а також додаткові повторювачі на передніх крилах позаду арок.

Read more

Ремонт ГБЦ (головки блоку циліндрів) Renault

Ремонт ГБЦ (головки блоку циліндрів) Renault
Як зрозуміти, що голівці блоку циліндрів (ГБЦ) потрібний ремонт? Якщо ви помітили хоча б одна ознака з перерахованих нижче, рекомендуємо відвідати автосервіс:

вихлопні гази білого кольору
різко знизився рівень моторного масла в системі
масло на щупі з білою піною
охолоджуюча рідина помітно потемніла
масло просочується через прокладку ГБЦ, двигун в патьоках

Дозволяйте обслуговувати свій ГБЦ тільки професіоналам!

Неполадки в масляних і охолоджувальних магістралях, в вузлах газорозподільного механізму призводять до необхідності демонтажу та ремонту ГБЦ (головки блоку циліндрів). З огляду на, що ГБЦ – частина двигуна Renault, то її безперебійна робота безпосередньо залежить від його стану.

Головку блоку в моторному відсіку можна знайти по маслозаливной горловині на її кришці і підключеним високовольтних дротах, відповідно, і місця установки свічок запалювання знаходяться там же. У передній частині є поглиблення для приводу розподільного вала. Між корпусом блоку двигуна і кришкою видно стик, для герметичності він ущільнений спеціальною прокладкою. Якщо головка блоку справна – це з’єднання має рівні й чисті краю.

ПРИЧИНИ ИЗНОСА ГБЦ
Основною причиною несправностей в голівці блоку Renault стає природний знос. Виробник авто вказує ресурс встановленого ДВС (двигуна внутрішнього згоряння). Варто орієнтуватися на цю інформацію, щоб поломка не стала несподіванкою.

Крім вичерпання ресурсу, ремонт голівці блоку циліндрів може знадобитися через перегрів. Варто зазначити, що елемент з алюмінію починає плавитися, викривляється його прівалочная площину (автомеханіки називають цей процес «головку повело»), чавунні же – покриваються тріщинами, втрачаючи герметичність. Двигун перегрівається з багатьох причин:

нестача мастильної рідини або низьке її тиск;
витік холодоагенту;
несправності температурних датчиків;
поломка помпи, вентилятора або радіатора Renault;
мимовільне збільшення оборотів двигуном.
ПОШКОДЖЕННЯ ПРОКЛАДКИ ГБЦ
Поява навіть маленького отвору в прокладці головки Renault може привести не тільки до ремонту ГБЦ, але і до капітального ремонту двигуна. Причинами пошкодження прокладки можуть бути:

перегрів ДВС;
неправильно розрахована ступінь затиску болтів кріплення;
низька якість матеріалу прокладки.

ПРИЧИНИ ИЗНОСА розподільчий ВАЛА
Визначити справжню причину пошкодження розподільного зможе механік-моторист після розтину, розбирання і чищення ГБЦ.

Поява на опорних шийках деталі задирів говорить про брак моторного масла або про його погану якість, а також про закінчення ресурсу ДВС Renault.
Задираки на кулачках вказують на забрудненість масла і масляних магістралей.
Прогин або тріщини можу з’явитися через потрапляння в механізм сторонніх елементів або обриву ременя ГРМ.
Вироблення під сальниками – це ознака або неправильної їх установки, або необхідності незабаром провести капремонт двигуна.
Знос різьбових з’єднань відбувається тільки в разі неправильної затяжки болтів.
ОЗНАКИ ПОШКОДЖЕНЬ В ГБЦ
Симптоми несправності будуть залежати від того, який елемент головки блоку пошкоджений. З огляду на всі ознаки, автовласник може сам провести попередню оцінку ступеня пошкодження ГБЦ Renault. У зв’язку з тим, що прокладка головки піддається зносу частіше інших елементів, так як забезпечує герметичність, то ознаки саме її несправності зустрічаються найчастіше:

Біла піна на масляному щупі або під кришкою горловини для заливки масла. Ця піна – холодоагент (наприклад, антифриз), який потрапив в масляну магістраль.
Білий дим з вихлопної системи Renault в великій кількості і постійно. Охолоджуюча рідина просочилася в циліндри, так що це, скоріше, пар.
Масло в розширювальному бачку або радіаторі.
Бульбашки повітря в радіаторі. Відпрацьовані гази потрапляють в систему охолодження.
Патьоки масла на стику ГБЦ і блоку.
При появі подібних ознак фахівці рекомендують негайно відвідати автосервіс. Деякі симптоми можуть говорити не тільки про пробитою прокладці, але і про наявність тріщин в корпусі головки. Механік, звичайно, замінить прокладку, але додатково проведе пошук дефектів головки блоку циліндрів Renault. Ознаки поломок і дефектів інших елементів вузла:

для несправного розподільного вала характерний стукіт, що доноситься, як ніби прямо з-під кришки капота;
прогорілий або погнутий клапан змушує двигун вібрувати і троить на холостих обертах.
направляючі втулки, маючи підвищений знос, сприяють і підвищеної витрати моторного масла, а також появі фонового шуму при роботі ДВС.
РЕМОНТ ГБЦ
Будь-які ремонтні роботи починаються тільки після проведення діагностики: стендової, сканера або візуальної. За її результатами майстер визначає зношені елементи і вирішує, чи підлягають вони відновленню або буде потрібно установка нових. Перед тим як знімати і ремонтувати ГБЦ, майстру належить від’єднати його від інших вузлів і елементів Renault:

акумуляторної батареї;
системи охолодження і радіатора;
паливної рампи і впускного колектора.
Потім головку демонтують і розбирають, проводять дефектовку її корпусу: визначають наявність тріщин і нерівностей в привалочной площині. При необхідності знайдені похибки видаляють на шліфувальному верстаті. Але, так як у товщини шару металу є робочий межа, то в деяких випадках відновлення корпусу ГБЦ застосувати буде неможливо, наприклад, при сильному оплавленні

Дивитись ціни на СТО

Ремонт топливной системы рено

Ремонт топливной системы Рено

Ремонт топливной системы рено
Наш профиль – ремонт дизельных форсунок и ТНВД. Также у нас можно заказать запчасти для топливной системы.
Ремкомплект ТНВД CR DFP3.4 Renault Kangoo, Megane III, Fluence 1,5 dci (2009-2018) – Delphi 7135-559.

Ремонт двигателя Пежо Боксер

Ремонт PEUGEOT Boxer Киев

Какие же виды работ бывают самыми распространенными?

1. Диагностика и ремонт двигателя Пежо Боксер

Ремонт двигателя (ДВС) Пежо Боксер – вещь крайне необходимая. Например, вы почувствовали, что в двигателе что-то стучит, какое-то металлическое дребезжание, да и вообще он работает крайне жёстко – в 99% случаев причина в форсунках. Отремонтировать – не составит труда, специалисты нашего СТО справятся с поставленной задачей с блеском.

Причина, как правило, в пробеге, такая характерная для Боксера неисправность чаще всего возникает примерно на отметке в 100 000 км. Если же вы уже перевалили за 200 000 км, то заменой одной форсунки не обойтись – во-первых, понадобится менять все четыре сразу – это однозначно. А, во-вторых, может обнаружиться еще что-нибудь. Например, трещина в поршне.

Еще частым злоключением может стать проблема с запуском движка. Тут стоит обратить внимание на свечи накаливания. И вполне возможно, что менять придется не только их, но и реле.

Следующим препятствием для полноценной работы вашего Пежо может стать проблема с регулятором топлива. Из-за этого стартер будет долго крутить. Наши специалисты справятся и с этой задачей: как вариант, перепрограммирование датчика или же его полная замена. Не исключены и другие пути решения – напоминаем, что необходим предварительный осмотр и диагностика вашего Пежо Боксер.

Нередко к нам обращаются по причине выхода из строя клапана ЕГР. Понять, что с ним что-то не так, вы сможете, если из выхлопной трубы будет валом валить черный дым, а также если автомобиль перестанет «тянуть». Скорее всего, придется полностью менять.

 

Схема ГРМ Пежо Боксер

2. Ремонт сцепления Пежо Боксер

На Пежо Боксер производитель устанавливает, по большей части, двухмассовые маховики. Это позволяет сделать поездки более комфортными. Но есть одно но – этот самый маховик – вещь довольно капризная, поэтому его поломка – не есть что-то из ряда вон выходящее. Чтобы понять, что он вышел из строя, обратите внимание: если вы почувствовали вибрацию при движении, которая передается в педаль, то всё – маховик приказал долго жить.

3. Ремонт системы микроклимата Пежо Боксер

Выход из строя фильтра салона – причина того, что в салоне вашего автомобиля перестали регулироваться воздушные потоки. Ремонт в таком случае будет весьма сложным и дорогостоящим, придется полностью разбирать торпедо. И времени это тоже займет немало.

Ну и наконец не стоит забывать об оптике, дверях и замках, и об электрике. Причины могут быть самыми разными. Сказать наобум – обмануть не только самого себя, но и клиента. Поэтому если у вас возникают проблемы с функциональностью вашего Пежо Боксера, приезжайте в наш сервис peugeot boxer – мы будем рады помочь вам.