Скидання помилок Renault

В середньому, тривалість цього інтервалу на Renault Megane становить для бензинових двигунів 15 км пробігу, і 30 км для дизельних. Як зняти панель приладів на Renault Logan: У Renault Megane 2 покажчики поворотів розташовані в передніх і задніх фарах, а також додаткові повторювачі на передніх крилах позаду арок.

Read more

Ремонт ГБЦ (головки блоку циліндрів) Renault

Ремонт ГБЦ (головки блоку циліндрів) Renault
Як зрозуміти, що голівці блоку циліндрів (ГБЦ) потрібний ремонт? Якщо ви помітили хоча б одна ознака з перерахованих нижче, рекомендуємо відвідати автосервіс:

вихлопні гази білого кольору
різко знизився рівень моторного масла в системі
масло на щупі з білою піною
охолоджуюча рідина помітно потемніла
масло просочується через прокладку ГБЦ, двигун в патьоках

Дозволяйте обслуговувати свій ГБЦ тільки професіоналам!

Неполадки в масляних і охолоджувальних магістралях, в вузлах газорозподільного механізму призводять до необхідності демонтажу та ремонту ГБЦ (головки блоку циліндрів). З огляду на, що ГБЦ – частина двигуна Renault, то її безперебійна робота безпосередньо залежить від його стану.

Головку блоку в моторному відсіку можна знайти по маслозаливной горловині на її кришці і підключеним високовольтних дротах, відповідно, і місця установки свічок запалювання знаходяться там же. У передній частині є поглиблення для приводу розподільного вала. Між корпусом блоку двигуна і кришкою видно стик, для герметичності він ущільнений спеціальною прокладкою. Якщо головка блоку справна – це з’єднання має рівні й чисті краю.

ПРИЧИНИ ИЗНОСА ГБЦ
Основною причиною несправностей в голівці блоку Renault стає природний знос. Виробник авто вказує ресурс встановленого ДВС (двигуна внутрішнього згоряння). Варто орієнтуватися на цю інформацію, щоб поломка не стала несподіванкою.

Крім вичерпання ресурсу, ремонт голівці блоку циліндрів може знадобитися через перегрів. Варто зазначити, що елемент з алюмінію починає плавитися, викривляється його прівалочная площину (автомеханіки називають цей процес «головку повело»), чавунні же – покриваються тріщинами, втрачаючи герметичність. Двигун перегрівається з багатьох причин:

нестача мастильної рідини або низьке її тиск;
витік холодоагенту;
несправності температурних датчиків;
поломка помпи, вентилятора або радіатора Renault;
мимовільне збільшення оборотів двигуном.
ПОШКОДЖЕННЯ ПРОКЛАДКИ ГБЦ
Поява навіть маленького отвору в прокладці головки Renault може привести не тільки до ремонту ГБЦ, але і до капітального ремонту двигуна. Причинами пошкодження прокладки можуть бути:

перегрів ДВС;
неправильно розрахована ступінь затиску болтів кріплення;
низька якість матеріалу прокладки.

ПРИЧИНИ ИЗНОСА розподільчий ВАЛА
Визначити справжню причину пошкодження розподільного зможе механік-моторист після розтину, розбирання і чищення ГБЦ.

Поява на опорних шийках деталі задирів говорить про брак моторного масла або про його погану якість, а також про закінчення ресурсу ДВС Renault.
Задираки на кулачках вказують на забрудненість масла і масляних магістралей.
Прогин або тріщини можу з’явитися через потрапляння в механізм сторонніх елементів або обриву ременя ГРМ.
Вироблення під сальниками – це ознака або неправильної їх установки, або необхідності незабаром провести капремонт двигуна.
Знос різьбових з’єднань відбувається тільки в разі неправильної затяжки болтів.
ОЗНАКИ ПОШКОДЖЕНЬ В ГБЦ
Симптоми несправності будуть залежати від того, який елемент головки блоку пошкоджений. З огляду на всі ознаки, автовласник може сам провести попередню оцінку ступеня пошкодження ГБЦ Renault. У зв’язку з тим, що прокладка головки піддається зносу частіше інших елементів, так як забезпечує герметичність, то ознаки саме її несправності зустрічаються найчастіше:

Біла піна на масляному щупі або під кришкою горловини для заливки масла. Ця піна – холодоагент (наприклад, антифриз), який потрапив в масляну магістраль.
Білий дим з вихлопної системи Renault в великій кількості і постійно. Охолоджуюча рідина просочилася в циліндри, так що це, скоріше, пар.
Масло в розширювальному бачку або радіаторі.
Бульбашки повітря в радіаторі. Відпрацьовані гази потрапляють в систему охолодження.
Патьоки масла на стику ГБЦ і блоку.
При появі подібних ознак фахівці рекомендують негайно відвідати автосервіс. Деякі симптоми можуть говорити не тільки про пробитою прокладці, але і про наявність тріщин в корпусі головки. Механік, звичайно, замінить прокладку, але додатково проведе пошук дефектів головки блоку циліндрів Renault. Ознаки поломок і дефектів інших елементів вузла:

для несправного розподільного вала характерний стукіт, що доноситься, як ніби прямо з-під кришки капота;
прогорілий або погнутий клапан змушує двигун вібрувати і троить на холостих обертах.
направляючі втулки, маючи підвищений знос, сприяють і підвищеної витрати моторного масла, а також появі фонового шуму при роботі ДВС.
РЕМОНТ ГБЦ
Будь-які ремонтні роботи починаються тільки після проведення діагностики: стендової, сканера або візуальної. За її результатами майстер визначає зношені елементи і вирішує, чи підлягають вони відновленню або буде потрібно установка нових. Перед тим як знімати і ремонтувати ГБЦ, майстру належить від’єднати його від інших вузлів і елементів Renault:

акумуляторної батареї;
системи охолодження і радіатора;
паливної рампи і впускного колектора.
Потім головку демонтують і розбирають, проводять дефектовку її корпусу: визначають наявність тріщин і нерівностей в привалочной площині. При необхідності знайдені похибки видаляють на шліфувальному верстаті. Але, так як у товщини шару металу є робочий межа, то в деяких випадках відновлення корпусу ГБЦ застосувати буде неможливо, наприклад, при сильному оплавленні

Ремонт топливной системы рено

Ремонт топливной системы Рено

Ремонт топливной системы рено
Наш профиль – ремонт дизельных форсунок и ТНВД. Также у нас можно заказать запчасти для топливной системы.
Ремкомплект ТНВД CR DFP3.4 Renault Kangoo, Megane III, Fluence 1,5 dci (2009-2018) – Delphi 7135-559.

Ремонт двигателя Пежо Боксер

Ремонт PEUGEOT Boxer Киев

Какие же виды работ бывают самыми распространенными?

1. Диагностика и ремонт двигателя Пежо Боксер

Ремонт двигателя (ДВС) Пежо Боксер – вещь крайне необходимая. Например, вы почувствовали, что в двигателе что-то стучит, какое-то металлическое дребезжание, да и вообще он работает крайне жёстко – в 99% случаев причина в форсунках. Отремонтировать – не составит труда, специалисты нашего СТО справятся с поставленной задачей с блеском.

Причина, как правило, в пробеге, такая характерная для Боксера неисправность чаще всего возникает примерно на отметке в 100 000 км. Если же вы уже перевалили за 200 000 км, то заменой одной форсунки не обойтись – во-первых, понадобится менять все четыре сразу – это однозначно. А, во-вторых, может обнаружиться еще что-нибудь. Например, трещина в поршне.

Еще частым злоключением может стать проблема с запуском движка. Тут стоит обратить внимание на свечи накаливания. И вполне возможно, что менять придется не только их, но и реле.

Следующим препятствием для полноценной работы вашего Пежо может стать проблема с регулятором топлива. Из-за этого стартер будет долго крутить. Наши специалисты справятся и с этой задачей: как вариант, перепрограммирование датчика или же его полная замена. Не исключены и другие пути решения – напоминаем, что необходим предварительный осмотр и диагностика вашего Пежо Боксер.

Нередко к нам обращаются по причине выхода из строя клапана ЕГР. Понять, что с ним что-то не так, вы сможете, если из выхлопной трубы будет валом валить черный дым, а также если автомобиль перестанет «тянуть». Скорее всего, придется полностью менять.

 

Схема ГРМ Пежо Боксер

2. Ремонт сцепления Пежо Боксер

На Пежо Боксер производитель устанавливает, по большей части, двухмассовые маховики. Это позволяет сделать поездки более комфортными. Но есть одно но – этот самый маховик – вещь довольно капризная, поэтому его поломка – не есть что-то из ряда вон выходящее. Чтобы понять, что он вышел из строя, обратите внимание: если вы почувствовали вибрацию при движении, которая передается в педаль, то всё – маховик приказал долго жить.

3. Ремонт системы микроклимата Пежо Боксер

Выход из строя фильтра салона – причина того, что в салоне вашего автомобиля перестали регулироваться воздушные потоки. Ремонт в таком случае будет весьма сложным и дорогостоящим, придется полностью разбирать торпедо. И времени это тоже займет немало.

Ну и наконец не стоит забывать об оптике, дверях и замках, и об электрике. Причины могут быть самыми разными. Сказать наобум – обмануть не только самого себя, но и клиента. Поэтому если у вас возникают проблемы с функциональностью вашего Пежо Боксера, приезжайте в наш сервис peugeot boxer – мы будем рады помочь вам.

Ремонт Опель Мовано (Opel Movano) Киев

Ремонт Опель Мовано (Opel Movano) Киев

Но ни один автомобиль не застрахован от поломок. Opel Movano (Опель Мовано) исключением не является. В Киеве произвести ремонт Opel Movano (Опель Мовано) можно в СТО «СК Автогруп». Куда обращаться за помощью?

Read more

Ремонт Опель Виваро (Opel Vivaro) Киев

Ремонт Опель Виваро (Opel Vivaro) Киев

Стук в передней подвеске Опель Виваро, причины и методы устранения

Каждый опытный автовладелец знает, что шумы различного рода во время езды свидетельствуют о неисправности в ходовой части машины. Управлять такой машиной может быть достаточно опасно, а бездействие привести к более серьезным поломкам. В случае, когда определить источник стука удается самостоятельно, то и сделать ремонт в большинстве случаев можно без посещения автосервиса.

Read more

Двигатели серии EW 1.6 THP

Двигатели серии EW 1.6 THP

1.6 THP – спільна розробка PSA з BMW. Він завойовував нагороду “Двигун року” в категорії від 1.4 до 1.8 літрів вісім разів поспіль (з 2007 по 2014 рік). Тож не дивно, адже на момент дебюту в 2006 році – це був один з найбільш ефективних бензинових двигунів.

Read more

Двигатели серии EW Ситроен

Двигатели серии EW

Нет турбонаддува, нет непосредственного впрыска и нет системы изменения фаз газораспределения. Двигатели серии EW имеют очень простую конструкцию и легко переносят внедрение ГБО.

Read more