Заміна масла двигуна

Якщо моторне масло не міняти довгий час, то можна «вбити» двигун. Тому варто обговорити, як замінити моторне масло, який інтервал заміни і навіщо ставлять новий масляний фільтр.

Заміна масла в двигуні різних марок авто не сильно відрізняється і проходить за однаковою схемою. Спочатку вибираємо відповідне масло по типу та марці двигуна. Далі прогреваем мотор до робочої температури. Якщо прогрітий, то почекати кілька хвилин, щоб не обпектися. Потім знаходимо відповідну ємність, куди будемо зливати відпрацьовану рідину. Підійде стара каністра, якщо відрізати ножем бічну кришку.

Швидка і якісна заміна масла і масляного фільтра. Найкращий варіант ціни і якості. Записуйся! Акції та знижки. Широкий асортимент.

Далі відкручуємо пробку на картері двигуна. Як правило, це найнижча точка на піддоні або для більшої впевненості звіртеся з інструкцією по експлуатації. Відкручуємо пробку гайковим ключем, а в кінці руками, тому що масло поллється відразу і швидко (заздалегідь підставте ємність для зливу), інакше зливну пробку втратите. Масло зливається швидко, як правило, не більше п’яти хвилин. Але на 100% злити не вийде. Це не страшно, тому що зазвичай в моторі залишається не більше 2-3% старої рідини.

Старе масло зливається, оцінюється колір, наявність сторонніх домішок. За цим факторам визначають, чи потрібно промивка двигуна або необхідна заміна без промивки. Після, заливається нове, змінюють масляний фільтр. На цьому роботи завершені.

Коли заливаєте масло, постійно стежте за рівнем за допомогою масляного щупа – воно повинно бути між відмітками “min” і “max”. Залийте 80% від загального обсягу і після доливайте, коригуючи за допомогою щупа.
інтервал заміни

Чи слід дотримуватися рекомендацій заводу-виготовлювача? Для сучасних моторів при підвищенні якості масел рекомендують заміну виробляти через 10-15 тисяч кілометрів. Ця величина визначається виробником при нормальних умовах експлуатації. Чим гірше умови, тим раніше потрібно міняти.

Що вважати важкими умовами? Сюди відносять: морози, часту зміну температур, вологий клімат, велику запиленість повітря. Часті перевантаження мотора (наприклад, в гірській місцевості або під час перевезення важких вантажів) теж не сприяють збереженню працездатності. Зазвичай, якщо умови водіння визначені як важкі, рекомендують пробіг до заміни зменшувати на 25-30 відсотків.

Експлуатація автомобіля в місті прирівняна до важкої – мляво поточна пробка вбиває масло так само активно, як бездоріжжя, їзда в горах або автоспорт. Середні терміни заміни: 5000 – 7000 км для «мінералки» та 10 000 – 12 000 км для «синтетики».
Чи потрібно міняти масляний фільтр

Так, обов’язково. Робота з засміченим фільтром двигуна еквівалентна роботі без нього, тому що масло пропускається повз фільтруючого елемента. Це передбачено його конструкцією. При пробігу 10 000 км він буде забитий, що призведе до відкриття перепускного клапана і масло піде неочищеним. Звідси – інтенсивний знос двигуна. Хоча лампочка аварійного тиску горіти не буде.

Якщо міняєте фільтр самостійно, не забудьте залити в нього масла приблизно до половини обсягу (для кращого «першого» запуску) і змастити гумку на корпусі фільтра.
Поради

1. Ретельно вибирайте моторне масло. Купуйте ті, які відповідають допускам і схваленням авто концерном. Пам’ятайте, в’язкість – не найважливіший параметр. У виборі допоможе стаття – «вибираємо масло для двигуна».

2. Не зловживайте «експрес» замінами. Вакуумна заміна погана тим, що в двигуні залишається набагато більше відпрацьованого масла, ніж при традиційній заміні методом зливу. Тому, такий спосіб чергуємо з традиційним, скоротивши при цьому сервісний інтервал або зовсім від нього відмовитися.

3. Міняйте масло частіше! Жоден повітряний фільтр не затримає всього пилу і бруду, які присутні в повітрі. Відповідно, жоден паливний фільтр не затримає домішки, які продаються на заправках разом з паливом у вигляді безкоштовного бонусу.

4. Не користуйтеся ніякими присадками і добавками в моторне масло! Присадки можуть нашкодити, позитивний ефект від таких домішок буває короткочасним (які бувають присадки).

5. Слідкуйте за рівнем масла по мітках на щупі. Недолив до нижньої мітки здатний привести до масляного голодування деталей, що труться, що призведе до їх швидкого зносу. Перелив також негативно позначається на роботі деталей, що труться. Що робити, якщо залили масла більше рівня.

6. Не купуйте масло у сумнівних продавців! Підроблена продукція 100% не буде відповідати вимогам виробника, тому мотор досить швидко вийде з ладу. Купуйте тільки оригінальне на фірмових АЗС або знайдіть найближчий магазин, де торгують надійною продукцією. Також захистом від підробки служать металеві каністри.